مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

پایان نامه بررسی انواع کمک فنر ها و روش طراحی آنها

پروژه بررسی انواع کمک فنر ها و روش طراحی آنها

  • پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
  • عنوان کامل: کمک فنرها (بررسی انواع و روش طراحی آنها)
  • دسته: مکانیک
  • فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات پروژه: 175
  • مشاهده فهرست مطالب این پروژه

مقدمه

کمک فنر به همان اندازه که ایمنی حرکت را تضمین می کند، وظیفه خوش سواری را نیز بر عهده دارد. کمک فنر باید از پریدن(جهیدن) چرخها جلوگیری کند، یعنی تماس بین چرخ و جاده را همیشه برقرار سازد همچنین کله زدن خودرو را میرا کند. با طراحی و ساخت سیستمهای تعلیق جدید با قطعات نگهدارنده و راهنمای کم اصطکاک، و افزایش سرعت و توان خودرو، امروزه انتظارات از این قطعه نسبت به سالهای گذشته به مراتب بیشتر است. از این رو هر خودرو، کمک فنر خاص خود را دارد. کمک فنر نیز مانند لاستیک و لنت ترمز، تنش و شرایط کاری دشوار را تحمل می کند و از این رو نیاز به بازدید منظم دارد. تعویض به هنگام کمک فنر می تواند بر ایمنی راننده و سرنشینان اثر مهمی بگذارد. البته در این باره مشکلاتی وجود دارد. فرسودگی و کارکرد لاستیک را می توان به خوبی از سایش عاج لاستیک دریافت. اما از آنجا که کمک فنر در داخل شاسی قراردارد، بازرسی آن ساده نیست. مشکل دیگر این است که آزمایش کارکرد کمک فنر نصب شده دشوار است.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 5.77 مگابایت
  • شماره ثبت: 505

خرید فایل

مقالات مشابه

پایان نامه بررسی طراحی انواع کمک فنر ها
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: کمک فنرها(بررسی انواع و روش طراحی آنها) دسته: مکانیک فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: 175 مشاهده فهرست مطالب مقدمه کمک فنر به همان اندازه که ایمنی حرکت را تضمین می کند، وظیفه خوش سواری را نیز بر عهده دارد. کمک فنر باید از پریدن(جهیدن) چرخها جلوگیری کند، یعنی تماس بین چرخ و جاده را همیشه برقرار سازد همچنین کله زدن خودرو را میرا کند. با طراحی و ساخت سیستمهای تعلیق جدید با قطعات نگهدارنده و راهنمای کم اصطکاک، و افزایش سرعت و توان خودرو، امروزه انتظارات از ...
بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: 82 فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید مقدمه از همان روزهای اولیه ساخت اتومبیل و حتی قبل از آن، در زمانی که اسب‏ها گاری را می‏کشیدند، به خوبی معلوم و مشخص بود که ناهمواری‏های سطح جاده برای مسافران نامناسب است و باید این ناهمواری‏ها و مسافران از یکدیگر جدا می شدند. این جداسازی خیلی بیشتر از یک مسئله فقط درباره راحتی است. دست اندازهای پی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد